Transport, Poltrans, Pol-trans

redukuje koszty transportu,

ułatwia planowanie i zarządzanie logistyką,

zwiększa niezawodność i bezpieczeństwo transportu,

zmniejsza emisję zanieczyszczeń.

taboru kolejowego (lokomotywa manewrowa, wagony), 

specjalistycznych urządzeń kolejowych, w tym radiokomunikacyjnych, 

uprawnionego personelu kolejowego.

Firma POL-TRANS oferuje kompleksową obsługę manewrową w obrębie bocznic i zamkniętych odcinków torowych w całej Polsce, zapewniając efektywne zarządzanie ruchem kolejowym, co obejmuje nie tylko organizację procesów przeładunkowych, ale także koordynację pozostałych etapów związanych z obsługą towarów w ruchu kolejowym.

Obsługa bocznic kolejowych jest więc nie tylko procesem technicznym, ale również ważnym elementem wspierającym rozwój gospodarczy. Aby jednak przepływ towarów był możliwie najbardziej efektywny należy spełnić odpowiednie wymagania techniczno-organizacyjne. Procesy załadunkowe odbywają się za pomocą: 

Dzięki bezpośredniemu dostępowi do sieci – zarówno bocznice kolejowe, jak i zamknięte odcinki torowe stanowią kluczowy element infrastruktury w transporcie kolejowym. Ich największą zaletą jest możliwość wykonywania załadunków towarów bez konieczności korzystania z dróg publicznych, a co za tym idzie bez konieczności ich przeładowywania na inne środki transportu. Dla sektora kolejowego jest to idealne rozwiązanie, które: 

Zamknięty odcinek torowy to fragment infrastruktury kolejowej planowo wyłączony z ruchu pociągów na określony czas celem przeprowadzenia prac inwestycyjnych, modernizacyjnych lub utrzymaniowo-naprawczych.

Bocznica kolejowa to odgałęzienie od głównej linii kolejowej, służące do wykonywania czynności przeładunkowych przewożonych towarów, tj. załadunek i wyładunek, a także na potrzeby postoju lub naprawy taboru kolejowego.

Obsługa bocznic kolejowych i zamkniętych odcinków torowych - efektywne funkcjonowanie transportu kolejowego

Obsługa punktów załadunkowych – prace załadunkowe i wyładunkowe (przygotowywanie wagonów do załadunku, rozładunku, załadunek i rozładunek towarów), obsługa urządzeń do podciągania - linociągi, kołowroty, wózki manewrowe.

Czynności związane z utrzymaniem taboru kolejowego – przeprowadzanie drobnych napraw, usuwanie usterek i awarii.

Planowanie i realizacja codziennych działań operacyjnych.

Pełne bezpieczeństwo pracy na terenie bocznicy, w tym przestrzeganie przepisów i przeszkolony personel.

Prowadzenie dokumentacji związanej z transportem i przeładunkiem – harmonogramy, rejestry napraw i inne wymagane dokumenty.

Utrzymanie infrastruktury – weryfikowanie stanu technicznego bocznicy, konserwacja torów, urządzeń sterowania ruchem kolejowym (SRK), budynków i innych obiektów związanych z bocznicą.

Zarządzanie ruchem kolejowym – prowadzenie ruchu pociągów na bocznicy, zapewnianie bezpieczeństwa.

Prace manewrowe – przetaczanie wagonów, zestawianie składów pociągów (wstawianie, wystawianie), podciąganie wagonów podczas załadunku.

Zabezpieczanie przejazdów kolejowo-drogowych.

Obsługa „ostatniej mili”.

Zapewniamy kompleksową obsługę bocznic kolejowych

 

 

 


 

mniejszy zakres obowiązków, powiązanych z obsługą bocznicy, a tym samym zoptymalizowanie czasu na inne obowiązki, związane z prowadzeniem firmy. 

niższe koszty, wynikające z obsługi bocznicy kolejowej, a tym samym wyższe zyski dla przedsiębiorstwa.

Zalety korzystania z zewnętrznej obsługi bocznicy kolejowej:

NIP: 8722435668
REGON: 521227743

Transport, Poltrans, Pol-trans
Transport, Poltrans, Pol-trans
Transport, Poltrans, Pol-trans

Pol-Trans Sp. z o.o         
KRS: 0000953851

BDO: 000640082          

Nazwa i siedziba firmy:

Pol-Trans Sp. z o.o.
Ul. Mickiewicza 74

39-200 Dębica

Kontakt

Menu